logo

چهارشنبه, 01 بهمن 1393 10:21

برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران از 11تا 14 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه که با حضور و مشارکت شرکت‌های مختلف ساختمانی، انبوه سازان، تعاونی های مسکن، مشاوران مسکن و طراحان و مهندسان برگزار می‌شود، جدیدترین طرح‌ها و برنامه‌های ساختمانی در زمینه های انبوه سازی، سبک سازی و مقاوم سازی، بازسازی بافت‌های فرسوده و نوین ترین سیستم‌های ساخت و ساز ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می گیرد.

مصطفی قلی خسروی، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: قرار است در دومین نمایشگاه املاک و مستغلات ایران، مالکان و مدیران پروژه‌های سرمایه‌گذاری با ارائه و معرفی بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک ، شرایطی برای عرضه‌ مطلوب املاک با امکان ارزیابی و مقایسه‌ی بهتر را ، فراهم ‌کنند

وی با بیان اینکه رونق ساخت و ساز و برقراری تعادل قیمت در بازار مسکن از جمله اهداف اصلی برگزاری دومین نمایشگاه املاک و مستغلات ایران است، اظهارداشت: ارائه روش ها و طرح های نوین ساخت و ساز، سبک سازی و مقاوم سازی ، توجه به بازسازی بافت های فرسوده ، آشنایی مهندسان و طراحان با نوین ترین سیستم های ساخت و ساز و ایجاد محیط ایده پردازی و بیان روش‌های مختلف ساخت و ساز؛ دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

خسروی از حضور شرکت های تخصصی فعال در زمینه نوآوری املاک، در این نمایشگاه خبر داد و افزود : این نمایشگاه بستری است تا دست اندرکاران املاک کشور، روش های فروش و یا تامین تجهیزات لازم برای عرضه واحدهای مسکونی ارائه کنند.

وی با بیان اینکه باید با برگزاری چنین نمایشگاه‌های برای حوزه املاک و مستغلات کشور استانداردسازی و برند سازی کنیم، گفت: تلاش می کنیم در دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات، جاذبه‌های ساخت و ساز را برای مخاطبان و شرکت کنندگان ترویج دهیم.

خسروی اضافه کرد: در نمایشگاه املاک ایران، سازنده ها، طراحان ، مشاوران ساختمانی ، مشاوران املاک و تعاونی های ساختمانی دورهم جمع خواهند شد تا حرکتی نو را برنامه ریزی کنند.

وی در ادامه گفت: درجه بندی مشاوران املاک و استانداردسازی مشاورین املاک از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

خسروی با بیان اینکه سال گذشته و در نخستین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران ده‌ها  قرارداد تنظیم شد، افزود: قرار است در دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران از فدراسیون بین المللی مشاوران املاک  کشور نیز رو نمائی شود.

در دومین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات ایران پاویون مناطق تهران نیز تشکیل شود. برگزاری نشست‌های مختلف علمی تخصصی درباره مسائل مختلف از جمله سبک سازی و مقاوم سازی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و نماسازی برخی دیگر از برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

 

خواندن 258 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.