logo

پنج شنبه, 04 دی 1393 11:55

بهره مندی کتابخانه های عمومی استان البرز از 14 هزار نسخه دیداری و شنیداری

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

خبرگزاری شبستان: کارشناس منابع کتابخانه های عمومی استان البرز با اشاره به بهره مندی 14 هزار نسخه دیداری و شنیداری در سطح کتابخانه های استان، از افزایش 32 نسخه دیگر در این سطح خبر داد.

IMG10380617 بهره مندی کتابخانه های عمومی استان البرز از 14 هزار نسخه دیداری و شنیداری - گروه مشاورین اثرپویش پارس

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، به نقل از روابط عمومی کتابخانه های استان البرز، به منظور تقویت منابع دیداری و شنیداری کتابخانه های عمومی در استان البرز ، 32 عنوان مجموعه آموزشی خریداری و به این بخش افزوده شد.
 
کارشناس منابع کتابخانه های استان با اعلام این خبر گفت: هم اکنون تمامی کتابخانه های عمومی استان مجهز به بخش دیداری و شنیداری هستند که در این بخش فایل های چند رسانه ای و نسخ رایانه ای از کتب و محتوای آموزشی و علمی دارا می باشد که به منظور تقویت این بخش 32 عنوان مجموعه دیگر آموزشی علمی از تازه ترین های نشر خریداری و به کتابخانه های عمومی ارسال شد.
 
کاظم قاسمی در ادامه گفت:  این عناوین جدید خریداری شده متناسب با نیازهای اعضا و درخواست های آنان بوده که پس از بررسی های لازم و انتخاب موارد خریداری و به کتابخانه های استان ارسال شد. منابعی چون آموزش تولید فیلم، آموزش تبدیل فرمت ، آموزش حسابداری ، آموزش طراحی پرتره ، هنر رانندگی ، تغذیه در اسلام ، گیاهان دارویی، کتابخانه علوم اسلامی ، هزار جای دیدنی ایران ، ایران سرزمین کهن ، آموزش نصرت انگلیسی ، آموزش نصرت  آلمانی ، آموزش نصرت فرانسه ، آموزش نصرت عربی مقدماتی ، آموزش نصرت عربی پیشرفته ، آموزش پرورش گوجه و خیار ، آموزش پرورش زنبور و شترمرغ ، آموزش پرورش  گندم و ذرت ، آموزش پرورش ماهی ، آموزش تایپ ، طهران قدیم ، شهر الفبا رسا سافت ، نامه های اداری رسا سافت و برخی نرم افزار های آموزشی زبان و رایانه و نرم افزارهای کاربردی رایانه هم از جمله آنها بوده است.
 
گفتنی است هم اکنون بیش از 14 هزار نسخه منابع دیداری و شنیداری در سطح کتابخانه های استان وجود دارد که در اختیار اعضا و مخاطبین قرار گرفته است.
خواندن 245 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.