logo

پنج شنبه, 27 آذر 1393 11:04

اهمال کاری در نظارت ساخت و سازها مسئولیت دنیوی و اخروی دارد

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار تهران گفت: کوچک ترین اهمال کاری در نظارت دقیق بر روند ساخت و سازها با توجه به قرار داشتن تهران بر روی کمربند زلزله مسئولیت دنیوی و اخروی دارد

به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید حسین هاشمی عصر سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان تهران، پرو‍ژه مسکن مهر را پروژه ای پر مشکل برای دولت یازدهم دانست و تصریح داشت: هیچ گونه افزایش تعهداتی بیشتر از آنچه که دولت قبل داشته در این پروژه از سوی دولت تدبیر و امید اعمال نشده است.
وی با تاکید بر وجود مشکلات عدیده در جای جای این پروژه اظهار کرد: دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این موانع را برطرف سازد و موجبات رضایت خاطر مردم فراهم شود.
هاشمی ضمن تاکید بر قرارگرفتن استان تهران بر روی خط زلزله خاطرنشان کرد: باید سخت گیری ها در بخش ساخت و ساز مطابق قانون اعمال شود و ناظران دقیق تر عمل کنند .
استاندار تهران تصریح کرد: هرچه استحکام بناها افزایش یابد اطمینان خاطر شهروندان را به دنبال خواهد داشت و جان آنها را در مقابل حوادث حفظ خواهد کرد.
وی خواستار نظارت جدی تر سازمان نظام مهندسی بر روند ساخت و ساز در تهران و خصوصا مسکن مهر شد و تاکید کرد: این سازمان زمان بیشتری را برای انجام نظارت ها صرف کند.
هاشمی با انتقاد از کم توجهی دستگاه های ذیربط نسبت به نظارت بر افرادی که تاییدیه ساختمان را صادر می کنند از فرمانداران استان تهران خواست بر این امر نظارت دقیق داشته و دفاتر غیر قانونی را تعطیل کنند.
استاندار تهران با بیان این که دولت یازدهم دولت قانون است تاکید کرد: اگر کسی تخلف کند باید با وی برخورد جدی صورت گیرد و هرجایی که بدون مجوز اقدام به ساخت شده باید یا مجوز دریافت شود یا برخورد قانونی صورت گیرد.
وی پیگیری مصوبات جلسه قبل شورای مسکن استان را خوب توصیف کرد و بیان داشت: مصوبات هر جلسه پیگیری شود و نتایج بدست آمده در شورای مسکن استان گزارش شود تا برای آنها تصمیمات لازم اتخاذ گردد

خواندن 175 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.