logo

چهارشنبه, 04 دی 1392 00:00

مزیت اجرای نظامنامه ارجاع کار مهندسان

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت : پس از اجرای نظام نامه اجراع کار نظارت مهندسان در تهران حضور مهندسان در پروژ های ساختمانی 60 درصد افزایش یافته است

 

 

 

 

 رضا حیدریون با اشاره به این مطلب اظهار داشت : همچنین بر اساس آمار سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خوشبختانه شاهد کاهش 50 درصدی حوادث بر اثر افزایش نظارت مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران هستیم.

حیدریون همچنین از معرفی 40 مهندس ناظر به دلیل عدم رعایت قوانین نظام مهندسی در ساخت و ساز به شورای انتظامی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان خبر داد . وی اظهار داشت: حضور سازمان نظام‌ ساختمان استان تهران با اجرای بازرسی گودبرداری موجب فرهنگسازی آموزش و برخورد با تخلف در ساخت و ساز شد.
معاون فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به اینکه مالکان باید در ساخت و ساز واحدهای مسکونی احترام به حقوق شهروندان را در اولویت قرار دهند، افزود: رعایت ایمنی و احترام به رفاه و آسایش همسایگان باید در برنامه‌های خود قرار دهند. وی در ارائه توضیح داد: مالکان باید خود رعایت سازه نگهبان و رعایت حقوق شهروندی را در ساخت و ساز رعایت کنند.
حیدریون با اشاره به اینکه همکاری با سازمان نظام مهندسی و شهرداری تهران را طی یک سال گذشته تقویت شده است، افزود: فرهنگسازی و استفاده از سازندگان مناسب از اقدامات اصلی سازمان نظام مهندسی کشور است.
معاون فنی و مهندسی ساختمان استان تهران در ادامه خاطرنشان کرد: بازرسان در صورت عدم رعایت قوانین اخطارهای را دریافت می‌کنند.

 

 

 

 

خواندن 279 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.