logo

دوشنبه, 24 آذر 1393 15:10

کسری پارکینگ بافت فرسوده جبران می‌شود

نویسنده
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از جبران کسری پارکینگ بافت فرسوده خبر داد
عباداله فتح‌اللهی مدیر‌عامل سازمان نوسازی شهر تهران به رفع مشکلات بافت‌های فرسوده از جمله تامین کسری پارکینگ و تدوین بسته‌های تشویقی محله محور در این بافت‌ها تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های سازمان نوسازی شهر تهران، کسری پارکینگ در بافت‌های فرسوده جبران خواهد شد.

او هدف از نوسازی بافت های فرسوده را ارتقای کیفیت زندگی شهروندان ذکر کرد و گفت: نوسازی صرفا تبدیل تیرهای چوبی به تیرهای آهنی یا سقف عوض کردن نیست؛ مقاوم‌سازی یکی از اهداف نوسازی است. ولی تامین زیرساخت‌های خدماتی یکی از اصلی‌ترین عواملی است که ضرورت دارد در فرآیند نوسازی مورد توجه قرار گیرد.
فتح‌اللهی تصریح کرد: در این مقطع زمانی که شهرداری تهران با یک مدیریت تحولی به پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه مدیریت شهر دست یافته است، هر شاخص ضعیفی در شهر خود را خیلی برجسته نشان خواهد داد.
به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، تامین پارکینگ در بافت‌های فرسوده یکی از شاخصه‌هایی است که مورد تاکید مدیریت شهری قرار گرفته است و در بودجه سال آینده مناطق نیز ردیف بودجه‌ای جداگانه به منظور جبران کسری پارکینگ بر اساس دستورالعمل ابلاغی شهردار تهران به مناطق تخصیص داده می‌شود و شهرداری تهران نهضت پارکینگ‌سازی را با اولویت بافت‌های فرسوده آغاز می‌کند

خواندن 191 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.